هدست واقعیت مجازی VR Box
نوشته شده توسط : تبلت فون

VRBOX یکی از برندهای مطرح فعال در حوزه هدست‌های واقعیت مجازی است. یکی از بزرگترین تفاوت‌های محصولات این برند با محصولات کمپانی‌های بزرگی چون سامسونگ و اوکولوس ریفت، قیمت مقرون به صرفه‌تر وی‌آر باکس می‌باشد. همچنین این محصول برخلاف سامسونگ Gear VR که تنها با پرچمداران سامسونگ قابل راه‌اندازی و استفاده است، با تمامی گوشی‌هایی که دارای صفحه‌نمایش 4.7 الی 6 اینچ هستند مطابقت دارد. همچنین از لحاظ سیستم‌عامل نیز محدودیت خاصی وجود ندارد و گوشی‌های اندرویدی، اپل آیفون و ویندوزی نیز می‌توانند از این هدست واقعیت مجازی استفاده کنند. البته در سیستم‌عامل اندروید اپلیکیشن‌های بیشتری برای این هدست در دسترس است.

جنس بدنه این هدست از پلی‌کربنات ABS است که نقش بسزایی در پایین بودن وزن دستگاه دارد. یکی از نکات مثبت طراحی VR Box VR01، قابل تنظیم بودن و امکان جابجایی لنزهای این هدست در هر چهار طرف می‌باشد. بدین ترتیب از این هدست می‌توان در تمامی رده‌های سنی استفاده کرد. برای شروع استفاده از این هدست، کافی است محفظه در برگیرنده گوشی را از هدست خارج کرده و به کمک گیره‌های قابل تنظیم، گوشی را داخل این محفظه قرار دهید و سپس محفظه را به داخل هدست برگردانید. در کل می‌توان گفت که اگر به دنبال خرید هدست واقعیت مجازی با قیمت مقرون به صرفه و امکانات مناسب هستید، هدست واقعیت مجازی وی‌آر باکس یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد.

قیمت خرید هدست واقعیت مجازی VR Box

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: قیمت عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , خرید عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , هدست , هدست واقعیت مجازی VR Box , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: